Loading...

Przewodnik Klienta

Przewodnik Klienta

Jak zamówić przejazd?

Przewodnik ułatwi Państwu proces zamawiania przejazdu. Zapraszamy !
  • Kod pocztowy
    Znajdź kod pocztowy miejscowości, do której chcesz pojechać.
  • Biuro Obsługi Klienta
    Zadzwoń do BOK, podaj kod i umów się na przejazd.
    tel. +48 603 223 903
  • Bezpieczna podróż
    Dotrzyj do celu spokojnie i bezpiecznie. Zaufaj naszemu profesjonalizmowi.

Kody pocztowe miejscowości w Niemczech

Lista wybranych kodów miast w Niemczech. Biuro Obsługi Klienta może poprosić o uszczegółowienie informacji.

Spróbuj użyć wyszukiwarki kodów pod tym adresem - http://www.addressdoctor.com

Dresden (Drezno) (region) 01001-01462

01774 - Pretzchendorf
01847 - Lohmen
01809 - Dohna
01987 - Brandenburg
01731 - Kreischa

Leipzig (Lipsk)(region) 04003-04357

04416 - Markkleeberg
04509 - Delitzsch
04651 - Bad Lausick
04758 - Naundorf
04860 - Torgau
04931 is Brandenburg
04758 - Oschatz

Bautzen (region) 02601-02626

02999 - Knappensee
02977 - Hoyerswerda
02997 - Wittichenau
02627 - Ratibor

Zwickau (region) 08001 - 08066

08209 - Auerbach (Vogtland)
08340 - Schwarzenburg (Erzgebirge)
08468 - Reichenbach

Berlin (region)

12277,12279 - Marienfelde
12305,12307,12309 - Lichtenrade
13435,13437,13439 - Wittenau
14109 - Wannsee
13187,13189 - Pankow

Hamburg (region) 20001-20999

Chemnitz (region) 09111 - 09131

09380 - Thalheim
09509 - Pockau
09623 - Frauenstein
09394 - Hohndorf
09392 - Auerbach

Mecklenburg-Vorpommern (Meklemburgia-Pomorze Przednie)(region)

17237 - Möllenbeck
17489 - Greifswald

Bremen (region) 28078-28199

Regulamin przewozu okazjonalnego

WARUNKI PRZEWOZU OKAZJONALNEGO

  • - Klient odpowiada za posiadanie prawidłowych dokumentów podróży, adresu docelowego.
  • - Koszt ewentualnej rezygnacji : 50% do 3 dni przed wyjazdem, 100% w dniu wyjazdu.
  • - W cenę wyjazdu wliczony jest przewóz bagażu do 25 kg (1 torba) oraz podręcznego do 5 kg
    Obowiązuje oznakowanie - podpisanie bagażu (imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy)
    Opłatę za nadbagaż w wysokości 30 zł za każde następne 25 kg pobiera kierowca. Kierowca decyduje o nadbagażu jeżeli nie zagraża to bezpieczeństwu i komfortowi podróży.
  • - Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie lub zniszczenie bagażu.
  • - W przypadku awarii środka transportu przewoźnik jest zobowiązany zapewnić przewóz zastępczy w ciągu 24 godzin. Po dopełnieniu tego obowiązku przewoźnik nie odpowiada za straty związane z opóźnieniem.
  • - Przewoźnik dokonuje zwrotu kosztów niezrealizowanego przejazdu z winy przewoźnika do wysokości ceny biletu.
  • - Czas przejazdu uzależniony jest od warunków jazdy.
  • - W czasie podróży obowiązuje zakaz spożywania napoi alkoholowych i palenia tytoniu.
  • - Faktury i rachunki wystawiamy w dniu sprzedaży.
  • - Reklamacje uzwględniamu do 2 dni od daty przewozu.
  • - Trasę przejazdu układa przewoźnik.
  • - Przewoźnik odpowiada za zabranie i dowiezienie pod wskazany adres, na podstawie prawidłowych informacji od klienta.
  • - Przejazd standardowy polega na przejeździe z pkt. A do pkt. B i z pkt. B do pkt. A.
  • - Powrót w ramach biletu OPEN ważny jest cztery miesiące od daty wyjazdu.