Jak zamówić przejazd?
Przewodnik ułatwi Państwu proces zamawiania przejazdu. Zapraszamy !
-
Kod pocztowy
Znajdź kod pocztowy miejscowości, do której chcesz pojechać.
-
Biuro Obsługi Klienta
Zadzwoń do BOK, podaj kod i umów się na przejazd.
tel. +48 603 223 903
-
Bezpieczna podróż
Dotrzyj do celu spokojnie i bezpiecznie. Zaufaj naszemu profesjonalizmowi.
Kody pocztowe miejscowości w Niemczech
Lista wybranych kodów miast w Niemczech. Biuro Obsługi Klienta może poprosić o uszczegółowienie informacji.
Spróbuj użyć wyszukiwarki kodów pod tym adresem - http://www.addressdoctor.com
Dresden (Drezno) (region) 01001-01462
01774 - Pretzchendorf
01847 - Lohmen
01809 - Dohna
01987 - Brandenburg
01731 - Kreischa
Leipzig (Lipsk)(region) 04003-04357
04416 - Markkleeberg
04509 - Delitzsch
04651 - Bad Lausick
04758 - Naundorf
04860 - Torgau
04931 is Brandenburg
04758 - Oschatz
Bautzen (region) 02601-02626
02999 - Knappensee
02977 - Hoyerswerda
02997 - Wittichenau
02627 - Ratibor
Zwickau (region) 08001 - 08066
08209 - Auerbach (Vogtland)
08340 - Schwarzenburg (Erzgebirge)
08468 - Reichenbach
Berlin (region)
12277,12279 - Marienfelde
12305,12307,12309 - Lichtenrade
13435,13437,13439 - Wittenau
14109 - Wannsee
13187,13189 - Pankow
Hamburg (region) 20001-20999
Chemnitz (region) 09111 - 09131
09380 - Thalheim
09509 - Pockau
09623 - Frauenstein
09394 - Hohndorf
09392 - Auerbach
Mecklenburg-Vorpommern (Meklemburgia-Pomorze Przednie)(region)
17237 - Möllenbeck
17489 - Greifswald
Bremen (region) 28078-28199
Regulamin przewozu okazjonalnego
WARUNKI PRZEWOZU OKAZJONALNEGO
- - Klient odpowiada za posiadanie prawidłowych dokumentów podróży, adresu docelowego.
- - Koszt ewentualnej rezygnacji : 50% do 3 dni przed wyjazdem, 100% w dniu wyjazdu.
- - W cenę wyjazdu wliczony jest przewóz bagażu do 25 kg (1 torba) oraz podręcznego do 5 kg
Obowiązuje oznakowanie - podpisanie bagażu (imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy)
Opłatę za nadbagaż w wysokości 30 zł za każde następne 25 kg pobiera kierowca. Kierowca decyduje o nadbagażu jeżeli nie zagraża to bezpieczeństwu i komfortowi podróży.
- - Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie lub zniszczenie bagażu.
- - W przypadku awarii środka transportu przewoźnik jest zobowiązany zapewnić przewóz zastępczy w ciągu 24 godzin. Po dopełnieniu tego obowiązku przewoźnik nie odpowiada za straty związane z opóźnieniem.
- - Przewoźnik dokonuje zwrotu kosztów niezrealizowanego przejazdu z winy przewoźnika do wysokości ceny biletu.
- - Czas przejazdu uzależniony jest od warunków jazdy.
- - W czasie podróży obowiązuje zakaz spożywania napoi alkoholowych i palenia tytoniu.
- - Faktury i rachunki wystawiamy w dniu sprzedaży.
- - Reklamacje uzwględniamu do 2 dni od daty przewozu.
- - Trasę przejazdu układa przewoźnik.
- - Przewoźnik odpowiada za zabranie i dowiezienie pod wskazany adres, na podstawie prawidłowych informacji od klienta.
- - Przejazd standardowy polega na przejeździe z pkt. A do pkt. B i z pkt. B do pkt. A.
- - Powrót w ramach biletu OPEN ważny jest cztery miesiące od daty wyjazdu.